Zoek MDM

Bulletin

Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls Werkplaatshandboek

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #10680 door handmatig-mechanisch
Hyundai Matrix 1.5 CRDI VGT GLS Werkplaatshandboek Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo,

ik ben op zoek naar de werkplaats- of onderdelenhandleiding voor de Hyundai Matrix diesel, model 1.5 CRDI VGT GLS, 110 pk.

Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #10708 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo: Vertel me specifiek welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres. Ik kan iets voor je regelen. Met vriendelijke groet. B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden - 15 jaar en 11 maanden geleden #10710 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Werkplaatshandboek Hyundai Matrix 1.5 Crdi Vgt Gls
Hallo "chiky1", bedankt voor je hulp....

Ik zoek specifiek naar het motoronderdeel, omdat de rest van de onderdelen hetzelfde zijn als die van de benzinemotor.

Ik wil weten hoe alle motoronderdelen eruitzien, zodat ik zelf het algemene onderhoud kan uitvoeren. Denk hierbij aan het verversen van olie en filters, het vervangen van gloeibougies, injectoren, etc. en alles wat met onderhoudsschema's te maken heeft.

Mijn e-mailadres is

Ontzettend bedankt.

PS: Ik voeg de catalogusspecificaties bij. Zoals gezegd is het de 1.5 CRDI VGT GLS viercilinder diesel met 110 pk.
Laatst bewerkt: 15 jaar en 11 maanden geleden door . Reden: Bijgevoegd bestand

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #10740 door handmatig-mechanisch
chiky1 schreef:

Hallo: Vertel me specifiek welke onderdelen je nodig hebt en stuur me een privébericht of je e-mailadres. Ik kan iets voor je regelen. Met vriendelijke groet. B)

Hartelijk dank "chiky1", ik heb de informatie die u mij stuurde goed ontvangen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 11 maanden geleden #10798 door handmatig-mechanisch
Hallo, kunt u mij die documentatie sturen? Ik zit in dezelfde situatie met een werkplaatshandboek voor het benzinemodel, maar mijn Matrix is diesel. Mijn e-mailadres is: . Ontzettend bedankt.