Zoek MDM

Bulletin

Ik heb een werkplaatshandboek voor een Nissan VANETTE nodig.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 7 maanden geleden #30088 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb een werkplaatshandboek voor een Nissan Vanette nodig
Hallo.

Ik ben op zoek naar de werkplaatshandleiding voor de Nissan Vanette 4x2 dieselbus uit 1992. Ik heb een handleiding gedownload, maar ik denk dat die in het Grieks is.

Moet ik de remblokken en cilinders van alle vier de trommelremmen vervangen? En aangezien ik in Madrid woon, rekenen ze me ongeveer € 350. Het zou niet zo ingewikkeld moeten zijn, dus ik wil graag weten hoe dat zit.

Als u mij de handleiding kunt sturen, zou ik dat ook op prijs stellen.

Het allerbeste,

Paradox.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45508 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb een werkplaatshandboek voor een Nissan Vanette nodig.
Hallo:
Ik probeer een C22 Vanette te repareren en ik zou graag het werkplaatsboek willen hebben, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik zou graag willen dat u mij de handleiding stuurt. Hartelijk dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45509 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb een werkplaatshandboek voor een Nissan Vanette nodig.
Heb je andere handleidingen geprobeerd? - Omdat de Vanette-motor bijvoorbeeld ook in Nissan 720 pick-ups zit. En het chassis en de ophanging zijn vergelijkbaar, hoewel we hier verbeteringen in vering en schokdempers hebben opgemerkt.