Zoek MDM

Bulletin

Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3653 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!
Hallo, allereerst groeten, heeft u het werkplaatshandboek voor de Ford Fiesta Ikon uit 2002? In sommige andere landen staat hij bekend als de Ford Fiesta Sedan. De motor is 1.6. Ik zou het zeer op prijs stellen als u mij hierover kunt informeren. Bij voorbaat dank.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3672 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!
Hallo, kunt u mij helpen met de handleidingen voor de Peugeot Partner Patagonica, model 2000 diesel?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3678 door handmatig-mechanisch
Hallo. Ik heb de handleiding nodig voor de Nissan Sentra B12 uit 1989. Kunt u mij helpen?
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden - 17 jaar 1 maand geleden #3761 door handmatig-mechanisch
Hallo, kunt u mij de werkplaatshandleiding voor de Ford Fiesta uit 2004 in Venezuela bezorgen? Hij lijkt op die met de lange koplampen, maar is korter en heeft een 1.6-motor. Ik zou het erg op prijs stellen. Reageer op de e-mail. of dezelfde op msn
Laatst bewerkt: 17 jaar 1 maand geleden door .
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 maand geleden #3854 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Help alstublieft, ik heb een handleiding nodig
Honda Civic rechts 4-deurs standaard uit 1993. Ik heb hem nergens kunnen vinden. Ik hoop dat jij hem hebt. Alvast bedankt en tot ziens,

Micks628.