Zoek MDM

Bulletin

Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 11 maanden geleden #1598 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!

Ik heb een groot aantal handleidingen, software, cursussen, etc.

Hallo vriend hardteg, ik ben nieuw op het forum. Ik heb me net geregistreerd, dus allereerst een grote hallo aan alle gebruikers van dit geweldige forum.
Gezien uw aanbod zou ik graag de werkplaatshandleiding willen ontvangen voor de Ford Explorer Eddie Bauer uit 2004, de Ford Explorer XLT uit 2004 en de Nissan Sentra 1.8s uit 2005. Als u zo vriendelijk wilt zijn, kunt u mij ook een adres geven waar ik deze kan vinden.

ZONDER MEER VOOR NU, GROETEN EN BIJ VOORBIJGAAN DANK.
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 11 maanden geleden #1600 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Ik heb handleidingen en cursussen. Raadpleeg ze!
Hoi Hardteg. Ik heb handleidingen nodig voor de Hyundai Accent GL sedan uit 1997. Ik zou het erg op prijs stellen als je me kunt helpen.)

Bedankt

lmir
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 11 maanden geleden #1641 door handmatig-mechanisch
Hallo Hardteq, ik zou graag willen weten of je me kunt helpen met de handleiding van de Cavalier 2000. Ik kan hem niet vinden. Mijn e-mailadres is: Bedankt
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 11 maanden geleden #1653 door handmatig-mechanisch
Ik heb hulp nodig bij het vinden van een onderdelenlijst voor een Kever-transmissie en -motor. Bedankt.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar en 10 maanden geleden #1663 door handmatig-mechanisch

Ik heb een groot aantal handleidingen, software, cursussen, etc.

Hallo vriend hardteg, ik ben nieuw op het forum. Ik heb me net geregistreerd, dus allereerst een grote hallo aan alle gebruikers van dit geweldige forum.
Gezien uw aanbod zou ik graag de werkplaatshandleiding willen ontvangen voor de Ford Explorer Eddie Bauer uit 2004, de Ford Explorer XLT uit 2004 en de Nissan Sentra 1.8s uit 2005. Als u zo vriendelijk wilt zijn, kunt u mij ook een adres geven waar ik deze kan vinden.

ZONDER MEER VOOR NU, GROETEN EN BIJ VOORBIJGAAN DANK.