Zoek MDM

Bulletin

Officiële handleidingen van Suzuki, Saab en Chevrolet-Daewoo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #11811 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Officiële Suzuki-, Saab- en Chevrolet-Daewoo-handleidingen
AHHHH IK VERGEET MIJN E-MAILADRES:

1997 CHEVROLET LUMINA SEDAN HANDGESCHAKELD...

ALVAST BEDANKT
Het onderwerp is gesloten.
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #15701 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Officiële Suzuki-, Saab- en Chevrolet-Daewoo-handleidingen
Hallo vriend, ik kom uit Coro, in de staat Falcón, Venezuela, en ik ben geïnteresseerd in de handleiding voor een Suzuki Swift met de volgende specificaties: een 1.3L en een 1.6L motor, met automatische of handmatige versnellingsbak. Ik heb ook de complete handleiding nodig voor een Chevrolet Geo Metro, zowel met een 1.3L als een 1.6L motor, met zowel elektrische als mechanische informatie, net zoals bij de Swift. Alle hulp is van harte welkom. Ik kijk uit naar je reactie. Hier is mijn e-mailadres, dan kunnen we contact opnemen Je kunt me toevoegen op MSN of Facebook, wat je maar wilt, en op Twitter @AngelescalonaP. Ik zie je snelle reactie met belangstelling tegemoet!
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #17222 door handmatig-mechanisch
Hoi vriend, zou je me kunnen helpen met de handleiding? Ik zou het erg op prijs stellen. Mijn e-mailadres is
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #17233 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend, ik heb een Chevrolet Corsa Evolution 1.4 met airconditioning. Heb je toevallig het werkplaatshandboek? Ik ben industrieel monteur en ik vind het leuk om mijn eigen auto's te repareren. Alvast bedankt.
Mijn e-mailadres is
Groeten,

Beto
  • handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #17303 door handmatig-mechanisch
Hallo MIGUELTFS

Tien handleidingen van AUTOVOLT, wat kan ik doen? Comprimentos de Portugal.