Zoek MDM

Bulletin

INSP-indicator in Opel Corsa

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10295 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, een kennis van mij heeft een Corsa 1.2 benzine met 80 pk. Het is het vorige model, de versie vóór de nieuwste, dus jullie snappen wel wat ik bedoel; hij heeft een DKM-kenteken. Het probleem is dat het INSP-waarschuwingslampje in het instrumentenpaneel brandt, dat het aantal kilometers tot de volgende onderhoudsbeurt aangeeft. Ik heb de olie en filters al vervangen, maar ik weet niet hoe ik het lampje uit krijg, zodat het niet weer aangaat als het tijd is voor een onderhoudsbeurt. Kan iemand me misschien wat tips geven? Alvast bedankt! Groeten aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10306 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Insp-waarschuwingslampje in Opel Corsa
Zet het contactslot in de stand UIT en houd de knop op het instrumentenpaneel naast het controlelampje ingedrukt. Draai het contactslot naar de stand AAN en blijf
de knop ingedrukt houden totdat de volgende regels op het scherm verschijnen: _ _ _ _. Dit duurt slechts ongeveer 5 tot 10 seconden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 1 maand geleden #10313 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Insp-waarschuwingslampje in Opel Corsa
Oké, hartelijk bedankt, maat. Ik zal kijken of ik mijn maat kan vinden en het voor hem kan doen. Nogmaals bedankt, proost!