Zoek MDM

Bulletin

Subaru Legacy versnellingsbakonderdelen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 2 maanden geleden #10098 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de onderdelenhandleiding voor de versnellingsbak van een Subaru Lugcy 2.0T uit 1993. Alvast hartelijk bedankt als iemand me kan helpen

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 4 maanden geleden #15606 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Subaru Legacy versnellingsbakonderdelen
Hallo, ik ben op zoek naar hetzelfde probleem. Mijn snelheidsmeter werkt namelijk niet meer. Ik ontdekte dat het kortere deel van de schakelkabel gebroken is; er zijn er twee, en dit is het kortere deel. Ik heb een vervangend onderdeel gekocht, maar dat werkt niet. Volgens Subaru moet de versnellingsbak gedemonteerd worden om de versnelling te vervangen, en dat kost $4000, ervan uitgaande dat de rest in orde is. Ik vraag me af of de Japanners het niet wat makkelijker hadden kunnen maken? Ik hoop dat iemand hier meer over weet en me kan helpen. Alvast bedankt B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 6 maanden geleden #22836 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Subaru Legacy versnellingsbakonderdelen
Heb je al geprobeerd de wielen in de lucht te laten draaien om te zien of het interne mechanisme roteert? Of maakt de koppeling wel contact? Behoren beide delen tot dezelfde kop? Het is zeer ongebruikelijk dat het tandwiel defect raakt, tenzij het van plastic is gemaakt...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 9 maanden geleden #41023 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Subaru Legacy versnellingsbakonderdelen
Bij de Subaru Legacy zijn de mechanische onderdelen over het algemeen erg complex. Om bijvoorbeeld de zuigerveren te vervangen, moet je de motor eruit halen en volledig demonteren, alsof het een complete revisie betreft, inclusief de hoofdlagers en drijfstangen. Zo complex zijn Subaru's. Dus als je bij een monteur belandt met een gebroken zuigerveer, wees dan voorbereid op een fortuin, want de klus is enorm. Groeten