Zoek MDM

Bulletin

Overzicht van versnellingsbakonderdelen van de Subaru Legacy

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 2 weken geleden #10098 door handmatig-mechanisch
Subaru Legacy versnellingsbak exploded view Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar de onderdelenhandleiding voor de versnellingsbak van een Subaru Legacy 2.0T uit 1993. Als iemand me kan helpen, alvast hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15606 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Subaru Legacy versnellingsbak exploded view
Hallo, kijk, ik zoek hetzelfde, de reden is dat de snelheidsmeter stopte met aangeven, ik ontdekte dat het korte gedeelte van de behuizing was doorgesneden, er zijn twee van de kortste, ik heb de vervanging gekocht en die werkt niet, volgens Subaru vertellen ze me dat je de doos moet demonteren om de versnelling te veranderen en ze rekenen je $ 4000, zolang alles normaal is, ik vraag de Japanners, zullen ze er niet aan gedacht hebben om dingen makkelijker te maken... Ik hoop dat als iemand meer weet over het onderwerp om het op te lossen, ik zou erg dankbaar zijn, alvast heel erg bedankt B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 4 maanden geleden #22836 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Subaru Legacy versnellingsbak exploded view
Heb je het al geprobeerd met de wielen in de lucht? Draait de behuizing? Of zit de koppeling tussen beide delen in dezelfde kop? Het komt zelden voor dat het tandwiel kapotgaat, tenzij het van kunststof is...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 7 maanden geleden #41023 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica Subaru Legacy versnellingsbak geëxplodeerd Bekijk onderwerp
In de Subaru Legacy is de mechanica over het algemeen erg ingewikkeld. Om bijvoorbeeld de zuigerveren te vervangen, moet je de motor verwijderen en volledig demonteren alsof het een algemene revisie betreft, inclusief de krukassen en drijfstangen. Zo ingewikkeld is Subaru. Dus als je naar de monteur gaat voor een gebroken zuigerveer, houd je portemonnee dan maar vast, want het werk is enorm. Proost.