Zoek MDM

Bulletin

Hulp bij workshopformats.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8958 door handmatig-mechanisch
Hulp bij werkplaatsformulieren. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal...
Ik sta op het punt een werkplaats te openen en wil graag weten of er documenten zijn met details over de workflows, processen, voorbeelden van servicebladen, offertes en bonnen. Dat wil zeggen, alle documenten die je zou kunnen gebruiken in een werkplaats voor mechanica, carrosserie en spuiterij...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar oud 1 week geleden #8959 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij werkplaatsindelingen.
In principe heeft u een werkorder voor het voertuig dat u gaat ontvangen, waarmee u het voertuig in goede staat kunt ontvangen en kunt opvolgen totdat u het kunt afleveren. Dit helpt u de staat van het voertuig, de uit te voeren werkzaamheden en wat er al is gedaan, te beschrijven. U kunt ook te factureren benodigdheden opnemen, zoals reserveonderdelen en spuitmaterialen.

:)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 10 maanden geleden #9584 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij werkplaatsindelingen.
Hoi Pacobs, ik kan je vertellen dat we de werkplaats nog maar net hebben geopend, ongeveer een jaar geleden, en dat we behoorlijk gehecht zijn aan een magisch programmaatje genaamd Intertaller, dat online beschikbaar is. Het biedt niet alleen de mogelijkheid om een werkblad te maken voor elk voertuig dat de werkplaats binnenkomt, maar stelt je ook in staat om een klantnummer in te voeren met persoonlijke gegevens, speciale kortingen, een persoonlijk werkblad, berekeningen, statistieken en samenvattingen. En het beste van alles is dat je met hetzelfde programma kunt factureren als je akkoord gaat met de belastingdienst. Het is ook handig, en het beste van alles is dat het gratis is, als je ernaar zoekt. Ik hoop dat het helpt. En heel veel succes met je bedrijf.