Zoek MDM

Bulletin

Hallo allemaal

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden - 16 jaar oud 3 weken geleden #8715 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal Geplaatst door manual-mecanica
Ik ben monteur en werk voor een werkplaats met meerdere merken. Ik zou graag in het weekend willen werken voor een rallyteam of een ander wedstrijdteam in de regio Madrid. Bedankt. Mijn e-mailadres is [
onduidelijk]. Een deel van dit bericht is verborgen voor niet-geregistreerde gebruikers. Meld u aan of registreer om het te bekijken.
Laatst bewerkt: 16 jaar 3 weken geleden door . Reden: verdorie, zet je e-mailadres er niet bij zonder het te verbergen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar 4 weken geleden #8730 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re:ola aan iedereen
Mijn beste man... ja, als je monteurs en forumleden wilt vinden die jouw interesses delen,

raad ik je aan de titel op een specifieke manier te schrijven:

met woorden zoals: "competitie", "rally", "racen", "snelheid".

Zo kunnen mensen die informatie zoeken die dezelfde interesses heeft, jouw teksten vinden in de woordzoeker.

Ik stel de volgende titels voor:

- monteursworkshops in Madrid
- monteur van een snelheidswedstrijd
- monteur van een racewagen in Madrid.

Ik hoop dat het je helpt je taak te vinden.
Je kunt dezelfde tekst ook plaatsen in de sectie: "racen en rally's"; je vindt het in de link "categorieën" van het forum; en nodig iedereen die je ziet die "buiten de ketel plast" en opmerkingen schrijft met betrekking tot "racen", "snelheid", "enz." in het algemene forum uit om hetzelfde te doen voor hun eigen voordeel, zoals ik aangaf.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.