Zoek MDM

Bulletin

Groeten aan iedereen, van een stilo-eigenaar

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 9 maanden geleden #5362 door handmatig-mechanisch
Groeten aan iedereen, van een Stilo-eigenaar Geplaatst door manual-mecanica
Ik wil iedereen even gedag zeggen, en nu ik toch bezig ben, wil ik even zeggen dat ik een Fiat Stilo 1.9 JTD bezit, en dat deze auto me alleen maar talloze problemen heeft bezorgd. Mocht iemand anders in dezelfde situatie zitten en iets met me willen delen... dan hoor ik het graag.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5537 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Groeten aan iedereen, van een eigenaar van een stilo
Leg uit welke problemen u ondervindt, dan kijken wij of we u op een of andere manier kunnen helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5748 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Groeten aan iedereen, van een eigenaar van een stilo
Ze veroorzaken veel elektronische problemen, toch?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5750 door handmatig-mechanisch
De waarheid is, als ik ze allemaal zou moeten opnoemen... weet ik niet of ik ze allemaal zou kunnen plaatsen! Het ergste zijn waarschijnlijk de twee injectorreparaties die ik al heb moeten uitvoeren (€ 500 per keer), en bovendien de constante alarmen... airbags, brandstofniveausensoren, alternatieve storingen... enzovoort.

Als er nog andere gebruikers zijn die in dezelfde situatie zitten als ik, nou... wat kan ik je vertellen? Het enige is dat als je, net als ik, geen geld hebt om van auto te wisselen... nou, wees dan geduldig!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 8 maanden geleden #5751 door handmatig-mechanisch
En dan heb ik het nog niet eens over de constante uitval van de gloeilampen, die zo nu en dan vervangen moeten worden. Het mooie is dat ik het al aardig onder de knie heb. Haal het wiel eraf... de wielkast... en je bent bijna klaar, haha.