Hallo allemaal, tijdens het zoeken op internet kwam ik dit forum tegen, en gezien hoe aardig jullie allemaal zijn, durf ik jullie om hulp te vragen, aangezien mijn geval erg lijkt op dat van Xchemax en Elbuta (denk ik). Gisteravond liet ik mijn auto geparkeerd staan en de politie maakte me wakker omdat een paar studenten naar een feestje waren gegaan en, nadat ze dronken waren geworden, de auto hadden meegenomen: het resultaat was dat ze achter de mijne botsten en een sandwich van mij en twee andere auto's maakten (en het ding stopte omdat er een boom voor stond). De mijne was er het ergst aan toe, kofferbak en voorkant waren vernield, en de achteras (omdat hij door de klap op de stoep was terechtgekomen) was kapot. Gelukkig (ik zeg dit om niet in tranen uit te barsten) werk ik deze maanden niet en heb ik de auto niet "nodig". Maar wat me wel bang maakt, is dat het bedrijf mijn auto total loss zal verklaren. Het is trouwens een vijf jaar oude Nissan Micra (die ik net heb afbetaald, wat een grap is). Ik denk dat ik nu moet wachten tot de expert komt en niet te hard van stapel moet lopen, maar als mij dit overkomt, wat moet ik dan doen? Ik wil geen nieuwe auto kopen, ik wil hem gewoon laten repareren. Ik heb het schaderapport en mijn bedrijf is AMA. Nou ja, misschien loop ik op de zaken vooruit, maar ik geloof het nog steeds niet, en ik wil liever voorbereid zijn op wat er ook op mijn pad komt. Met vriendelijke groet.