Er zijn mensen die zeggen dat ze ze repareren en als het zover is, blijven de monteurs met het probleem zitten.
We zien werkplaatsen met simulatoren, verschillende scanners, en het lijkt erop dat ze wel kennis hebben, maar de computers worden niet goed gerepareerd. WAT GEBEURT ER? Er is niet genoeg informatie over hen, diagrammen of specificaties.
Ik heb ze niet online willen bestellen uit angst om geen garantiereactie te krijgen vanwege hoe duur ze zijn.
Ik wil de service in mijn stad hebben om niet te lang te moeten wachten vanwege de druk van klanten die zonder hun voertuig in mijn stad in Mexico achterblijven,
goed dat het repareren van een computer NIET eenvoudig zou moeten zijn; er zitten zeer complexe componenten in, er zijn geheugengebieden, injectordrivers, sensoringangssignalen, actuatoruitgangen, enz.
En ik weet heel goed dat dit niet alleen een probleem is in dit land, maar in heel Latijns-Amerika, want zonder die computer, of het nu voor de motor, de carrosserie, het ABS, enz. is, wordt het voertuig vaak verlaten en wordt het technologisch afval.