Zoek MDM

Bulletin

Ontstekingsprobleem op mijn Jetta uit 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 6 maanden geleden #52922 door handmatig-mechanisch
Ontstekingsprobleem op mijn Jetta uit 2003 Geplaatst door manual-mecanica
Mijn Jetta 2.0 uit 2003 deed het niet, hij startte alleen. Ik heb de richtingaanwijzersensor vervangen en hij deed het weer. Ik heb 1000 km gereden en alles was in orde. Ik zette de auto uit en hij startte weer goed. Op een gegeven moment zette ik hem uit en hij startte niet meer. Ik probeer gewoon te bedenken hoe ik kan helpen. Kunt u mij helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 6 maanden geleden #52926 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: " Ontstekingsprobleem bij mijn Jetta uit 2003."
Het is de startonderbreker. Je hebt er drie. Controleer de relais en zekeringen. Laat je originele sleutel 30 minuten in de "AAN"-stand staan. Zet de auto uit en start hem. Je moet hem op een VAG aansluiten om de startonderbreker te ontgrendelen en de sleutel te koppelen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 6 maanden geleden #52934 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: " Ontstekingsprobleem bij mijn Jetta uit 2003."
Bedankt, mijn vriend Achare, voor je waardevolle hulp. Na grondig onderzoek ontdekte ik dat de krukassensor verschoven was. Er zit een elastiekje om de pakking te bevestigen. Blijkbaar was het niet goed gemonteerd en was het ongelijkmatig geworden. Hierdoor kan de computer de vertanding van de zuigerveren niet detecteren. Omdat hij geen signaal ontvangt, stuurt hij dus geen spanning naar de bobine. Natuurlijk is er geen vonk en werken de injectoren niet. Bedankt.