Zoek MDM

Bulletin

verlies van vermogen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 3 maanden geleden - 8 jaar en 3 maanden geleden #52427 door handmatig-mechanisch
Vermogensverlies Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal, ik ben nieuw en ik heb een probleem, ik heb een Audi 4 quattro, 2.5 TDI V6-motor met 155 pk, automatische transmissie, registratiejaar 1999, hij is erg oud maar hij doet zijn werk voor mij, het probleem is dat hij al een tijdje niet meer omhoog gaat als er een heuvel komt, hij blijft staan en hoe harder je het gaspedaal indrukt, hoe langzamer hij gaat, ik heb gemerkt dat hij in deze omstandigheden niet lijkt te schakelen, maar ik zet hem in de handmatige stand of in stand 4 van de keuzehendel en in eerste instantie lijkt hij zich een beetje te herstellen, maar dan valt hij terug, hij heeft 320.000 km maar hij liep tot voor kort geweldig, voor mij is het belangrijk om hem te laten repareren omdat ik invalide ben en ik hem heb aangepast, ik zou het op prijs stellen als iemand me een tip kan geven wat ik moet doen, want nu kan ik er geen nieuwe kopen, heel erg bedankt en groeten aan iedereen, ik kan jullie ook vertellen dat
ik onlangs de EGR-klep, de flowmeter, de olie en filter van de automatische transmissie
Laatst bewerkt: 8 jaar en 3 maanden geleden door [Naam van persoon/bedrijf] . Reden: om meer informatie te verstrekken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.