Zoek MDM

Bulletin

Mijn Megane start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 5 maanden geleden #52418 door handmatig-mechanisch
Mijn Megane start niet. Geplaatst door manual-mecanica
Ik kocht mijn Megane 2.0 uit 1999 op LPG omdat de verkoper me vertelde dat de brandstofpomp waarschijnlijk defect was. Ik vertrouwde op zijn zogenaamde eerlijkheid en reed ermee van Colón, Buenos Aires, naar de hoofdstad. Bij aankomst raakte de motor ernstig oververhit. Ik bracht hem naar een monteur, maar de vorige eigenaar deed alsof hij van niets wist, als een hond die een pot heeft omgestoten. In de garage onderzochten ze de oorzaak van de oververhitting en losten het probleem op: het bleek te liggen aan de brandstofleidingen naar de motor en een slang, plus een lek in de kachelslang. Nu is hij bezig met het brandstofsysteem en heeft hij ontdekt dat de pomp kapot is en niet werkt. Het ergste is dat het injectiesysteem vervangen moet worden, en dat is te duur voor mij. Maar het wordt nog erger, en toen voelde ik me nog meer opgelicht. Terwijl de auto op LPG reed, in een poging het systeem goed werkend te krijgen, sloeg de motor af en wilde niet meer starten. Hij heeft alles gecontroleerd, maar kon het probleem niet vinden. Ik heb de auto naar een elektricien gebracht, maar niets hielp. Ze kregen hem wel aan de praat, maar toen sloeg hij plotseling af en wilde niet meer starten. Het zou de startonderbreker kunnen zijn. De vorige eigenaar zegt dat hij geen idee heeft wat het zou kunnen zijn. Ik wil het niet meer over die man hebben; hij is een oplichter. Ik hoop dat iemand me een tip kan geven. Alvast bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.