Zoek MDM

Bulletin

Mijn Megane start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 4 maanden geleden #52418 door handmatig-mechanisch
start niet .
Mijn 1 99 Megane 2.0 heb ik gekocht op gas omdat de verkoper me vertelde dat de brandstofpomp zeker niet werkte. Ik heb hem gekocht in vertrouwen op zijn vermeende eerlijkheid. Ik heb hem van Colon Buenos Aires naar de hoofdstad gebracht toen hij aankwam, begon hij slecht te warmen, heel slecht. Het probleem is dat ik hem naar de monteur bracht en de voormalige eigenaar deed alsof hij een hond was die de pan omdraaide. In de werkplaats begonnen ze te zien waarom hij warm werd en ze hebben het probleem opgelost. Het waren de leidingen die naar de motor gaan en een slang, plus een lek in de verwarmingsslang. Vervolgens begon hij aan het benzineprobleem te werken en ontdekte dat de pomp kapot was, dat hij niet werkte en het ergste is dat het injectiesysteem vervangen moet worden. Dat werkt niet en dat is erg duur voor mij. Maar erger nog, erger nog, ik voelde me nog meer opgelicht. De auto rijdt op gas om het gassysteem te regelen en het werkt op honderd procent, maar hij stopt en start niet. Ik heb hem gecontroleerd en gecontroleerd en kon het probleem niet vinden. Ik heb hem naar de elektricien gebracht. En ze proberen hem met geen mogelijkheid te starten en plotseling stopt hij en start hij niet meer. Het zou een motorblokkering kunnen zijn. De vorige eigenaar zegt dat hij niet weet wat het zou kunnen zijn. Ik wil het niet meer over die kerel hebben, hij is een oplichter. Ik hoop dat iemand me een tip kan geven. Met vriendelijke groet en bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.