Zoek MDM

Bulletin

De Kia Carnival start niet als het koud is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 8 maanden geleden #52219 door handmatig-mechanisch
Kia Carnival start niet bij koude temperaturen. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Volkswagen Carnival uit 2004. Hij start moeilijk als het koud is. Ik ben ermee naar de monteur geweest en die heeft de accu, gloeibougies en relais vervangen en een nieuw luchtfilter geplaatst, maar het probleem blijft. De startmotor is twee jaar geleden vervangen door een gebruikte van de sloop, maar ook dat heeft niet geholpen. Als het warm is, start hij wel gewoon. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb er al veel geld aan uitgegeven.
Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 8 maanden geleden - 8 jaar en 8 maanden geleden #52223 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Kia Carnival start niet bij koude temperaturen