Zoek MDM

Bulletin

MR18DE MOTORPROBLEEM MET DRIJFSTANGMETALEN.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 6 maanden geleden #52189 door handmatig-mechanisch
MR18DE MOTOR DRIJFSTANG METAAL PROBLEEM. Gepubliceerd door manual-mecanica.
2007 TIIDA-MOTOR
Deze auto is naar de garage gebracht. Er kwam veel druk door het inlaatklepje. Ik heb de PCV gecontroleerd en die werkte prima. De klant kreeg te horen dat de drijfstangen het probleem waren en die is gedemonteerd. De metalen zijn in standaarduitvoering gekocht en het blijkt dat de metalen dunner en smaller zijn als ik ze vergelijk met de metalen die bij de machine worden geleverd. Deze motor is een MR18DE. Ik ben al naar de dealer geweest om de nieuwe drijfstangen te vergelijken met de gebruikte en die zijn hetzelfde. De originele metalen zijn hetzelfde als die ik bij de auto-onderdelenwinkel koop. Ik snap niet waarom er op de metalen waar deze motor mee wordt geleverd staat dat ze in standaarduitvoering zijn en ze zijn dikker en breder dan die ik koop. Het lijkt erop dat ze zijn aangepast. Het vervelende is dat ze er erg beschadigd uitzien en ik weet niet of ze dezelfde moeten plaatsen of dat ze die moeten laten maken.
Het lijkt erop dat ze de krukas hebben gecorrigeerd en op 30 hebben laten staan, maar omdat de metalen aangeven dat ze standaard zijn.
Ik laat het hier als achtergrondinformatie staan voor het geval dit iemand anders overkomt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.