Zoek MDM

Bulletin

Vrachtwagenchauffeur: kleine veranderingen, grote overwinningen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 9 maanden geleden #51715 door handmatig-mechanisch
Uw rijstijl heeft ongetwijfeld directe invloed op de truck, de prestaties en het eindresultaat. Vaak maken kleine veranderingen een groot verschil. Met dit in gedachten zag ik dat Volvo Trucks chauffeurstrainingen aanbiedt die hen helpen de juiste veranderingen door te voeren. Belangrijke lessen zijn onder andere: brandstofbesparing, levens redden en het maximale uit de truck halen.

Om het eindresultaat snel en eenvoudig te verbeteren, moeten we een aantal rijgewoonten aanpassen. Vooral wat betreft acceleratie en remmen kan het verbeteren hiervan tot 10% brandstof besparen, volgens onderzoek en ervaringen. Natuurlijk vermindert een betere veiligheid slijtage, en zijn er nog grotere besparingen mogelijk. De

training combineert theorie en praktijk door gebruik te maken van trucks die zijn uitgerust met brandstofbesparende technologie en de nieuwste veiligheidsontwikkelingen. De zes cursussen zijn: efficiënt rijden; veilig rijden; wetgeving voor bedrijven en transport; gezondheid en eerste hulp; veilig transport; en bouwwerkzaamheden.

Als u meer wilt weten over deze onderwerpen, deel ik de link hier .

Ik hoop dat mijn bericht nuttig was.

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.