Zoek MDM

Bulletin

Mening over Volvo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 10 maanden geleden - 8 jaar en 9 maanden geleden #51609 door handmatig-mechanisch
Volvo Review Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, dit is mijn eerste bericht en ik wil mezelf even kort voorstellen. Ik ben al sinds mijn kindertijd gepassioneerd door vrachtwagens. Mijn vader was vrachtwagenchauffeur, maar door omstandigheden kon ik niet in zijn voetsporen treden. Maar ik lees graag forums, artikelen en alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Een van mijn favoriete merken is Volvo, dus schrik niet als mijn berichten meestal over hun fantastische vrachtwagens gaan.

Ik kom uit Argentinië en vorige week zag ik de presentatie van de nieuwe Volvo VM Euro 5 in ons land. Ik zou er graag wat meer over willen weten, aangezien deze al een tijdje geleden in Europa is geïntroduceerd. Van wat ik heb gezien, is het een nieuwe lijn semi-zware vrachtwagens met turbodieselmotoren van 220, 270 en 330 pk en handgeschakelde of geautomatiseerde I-Shift-transmissies. Kan iemand me wat referenties geven? Ik

heb ook websites gezien die beweren dat het de "zuinigste in zijn categorie" is, een feit dat het in Argentinië populairder zou maken vanwege de veranderende economie. Volgens de Volvo Trucks zijn dit "de zuinigste motoren in hun klasse", met drie vermogensbereiken: 220, 270 en 330 pk. Ze zijn een gezamenlijke ontwikkeling van Volvo en MWM en beschikken over een 7,2-liter motor met zes cilinders in lijn, vier kleppen per cilinder, common-rail directe brandstofinspuiting en elektronische regeling.

Wat vindt u ervan?
Laatst bewerkt: 8 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.