Hallo collega's, ik heb een probleem met mijn Mercedes Benz ML 430 pick-up truck, model 99. Ik start hem en hij start prima. Ik rijd een tijdje perfect, maar na minstens 20 minuten begint hij te haperen vanwege overtollige benzine. Hij accelereert en remt heel slecht, maar als ik gas geef, loopt hij prima en heeft hij veel vermogen. Het probleem zit hem vooral in een lage versnelling en als ik hem uitzet om hem te kunnen starten, moet ik vol gas geven om hem te starten. Na een tijdje de sleutel omgedraaid te hebben, ruikt de uitlaat heel erg naar benzine.
Nou, ik zal je vertellen wat ik al heb gecontroleerd en gedaan, ik heb de bougies al vervangen, ze hebben de kabels en bobines al gecontroleerd, de koppen zijn al verwijderd en de kleppen zijn gecorrigeerd, de injectoren zijn al naar het laboratorium gestuurd, het brandstoffilter is al vervangen, en hetzelfde filter heeft de drukregelaar, dat is wat we dachten dat het was, daarom hebben we het vervangen en dat was het niet, ik weet niet wat ik moet doen, ik hoop en jij kunt me alvast helpen, heel erg bedankt