Zoek MDM

Bulletin

Problemen met XT 225. Geen vonk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 1 maand geleden #51298 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal... Ik heb een XT 225 uit 2008. De eerste keer dat ik hem aanzette, was toen ik normaal reed met ongeveer 70 km/u (43 mph). Plotseling sloeg de motor af. Ik laadde hem in de vrachtwagen en nam hem mee naar huis, stelde de kleppen af, laadde de accu op en startte hem tot hij startte (na vele pogingen). Ik bracht hem naar een monteur om hem te laten controleren en hij leek normaal, geen problemen. Ik heb hem een hele week in de stad getest om er zeker van te zijn dat hij goed werkte, omdat ik een kort ritje van 300 km (186 mph) wilde maken. Hij vertoonde geen storingen, totdat ik de snelweg op ging, 80 km reed en hij plotseling uitviel, net als de vorige keer. Ik duwde hem aan, stelde de kleppen af en hij vonkte niet. Ik heb alle elektrische onderdelen gecontroleerd, inclusief de stator (ontsteking), en alle waarden kloppen volgens de handleiding... Ik heb geen manier om de CDI te testen. De waarheid is dat ik al een tijdje thuis fiets en ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Ik zou alle hulp en suggesties op prijs stellen, of als je iets soortgelijks overkomt, laat het me dan weten. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.