Goedemiddag, ik weet dat deze website over mechanica gaat, maar ik weet dat u ook bekend bent met het kopen van auto's, en ik wil graag weten of u me kunt helpen beslissen welke auto ik moet kopen.
Ik heb de Seat Ibiza bekeken in de volgende modellen en met de volgende prijzen.
Seat Ibiza 1.4 TDI 90pk (diesel), Reference (geen poespas: airconditioning, normale knop, geen chroom, wieldoppen, geen mistlampen...) €13.800
Seat Ibiza 1.2 TSI 90pk (benzine), Style (geen poespas: airconditioning, normale knop, geen chroom, wieldoppen, geen mistlampen...) €12.500
Seat Ibiza 1.2 TSI 90pk (benzine) , Connect (klimaatregeling, mistlampen, handsfreeset, chromen details, mooie stoelen, lichtmetalen velgen, cruisecontrol en alle gekke dingen die je met een mobiele telefoon kunt doen) €13.000
De auto zou bedoeld zijn voor gebruik van ongeveer 500-600 km per maand in Almería, welke van deze drie voertuigen zou u als referentie aanbevelen?
Verbruik
Onderhoud
Besparingen
Motorkwaliteit.
Enz
Als er een ander voertuig met vergelijkbare kenmerken zou zijn en voor minder dan €13.800, welke zou dat dan zijn?
Bedankt, met vriendelijke groet.