Zoek MDM

Bulletin

Hoe je het motortype van een Peugeot 206 kunt achterhalen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 6 maanden geleden #50970 door handmatig-mechanisch
Hoe het motortype van een Peugeot 206 te achterhalen Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een reserveonderdeel nodig voor een Peugeot 206 uit 2005. Ik heb de onderdelenhandleiding voor deze auto gedownload, maar er zijn vier verschillende modellen. Eén heb ik al uitgesloten omdat hij drie deuren had en de andere omdat het een diesel was. Moet ik zoeken op motor- of chassisnummer om onderscheid te maken tussen de andere twee? De monteur vertelde me ook dat het onderdeel een stuurnaafhouder heet, maar in de handleiding vind ik alleen iets dat "Steering Arm and Front Hub" (of "strut", "arm" en "front hub") heet, wat betrekking heeft op de ophanging. Is dat hetzelfde? Mijn probleem is dat ik niet in mijn thuisland woon, waar mijn auto zich bevindt, en we willen het reserveonderdeel in de Verenigde Staten vinden. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand deze vragen voor mij kan verduidelijken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 6 maanden geleden - 9 jaar en 6 maanden geleden #50973 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Hoe weet je welk motortype een Peugeot 206 heeft?
Ik denk niet dat je hem in de VS kunt krijgen. Ik heb nog nooit een Peugeot 206 gezien, maar stuur me het volledige chassisnummer en ik vertel je welke motor je hebt.
Ik stuur je een diagram van de voorkant, zodat je me kunt vertellen wat je nodig hebt: A of 2?

Laatst bewerkt: 9 jaar 6 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 6 maanden geleden #50974 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Hoe weet je welk motortype een Peugeot 206 heeft?
Nou, de monteur zei dat het de stuurnaafhouder was. Ik heb het motor- of chassisnummer op dit moment niet; ze zullen het voor me uitzoeken.
Zou dat het onderdeel kunnen zijn waar je het over hebt? Hartelijk dank voor je reactie.