Goedemiddag, ik heb een Mercedes C 220 CDI Sport Coupe, W 203 carrosserie, het waarschuwingslampje ging branden en werd rood en gaf het oliepeil aan. Ik ben naar de garage gegaan. Ik heb de olie ververst en er 6 liter olie in gedaan. Toen ik het filter niet had vervangen, bleef het probleem zich voordoen. Ze vertelden me dat het kwam door de oliesensor die zich net onder het carter bevindt. Ik heb een nieuwe gekocht, die overigens niet goedkoop is. Ik heb er een nieuwe in gezet, er weer olie in gedaan en er bleef olie uit komen. Ik heb een diagnoseapparaat laten plaatsen omdat ze zeiden dat de storing moest worden gewist en dat kan niet. Ik heb het gereset, het probleem werd gewist maar het probleem kwam weer terug. Ik zou graag willen weten waar de storing vandaan zou kunnen komen en hoe ik dat verdomde waarschuwingslampje kan wissen. Niet alleen omdat het gaat branden, maar omdat ik niet weet hoeveel olie er in de auto zit of zoiets. Heel erg bedankt en ik hoop dat u mij kunt helpen.