Zoek MDM

Bulletin

Lage oliedruk op een Chevrolet Tahoe 5.3 uit 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 maanden geleden #50855 door handmatig-mechanisch
Lage oliedruk op een Chevrolet Tahoe 5.3 uit 2007 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik startte mijn truck en de oliedruk was 0, ik zette hem uit en weer aan en het was nog steeds hetzelfde. Ik bracht hem naar een monteur en hij verving het oliedrukventiel en het werkte normaal. Ongeveer een week lang ging alles goed totdat ik hem steeds weer aanzette en hetzelfde gebeurde, de oliedruk was 0. Ze scanden het en de scanner gaf geen foutmelding. Deze keer, toen ik de truck aan het opwarmen was, liep de klok op tot een kwartier en af en toe begon hij als een gek op en neer te gaan. Ze controleerden of het een computerfout was en er was geen enkele fout. Ze vervingen de oliepomp en toen ze die eruit haalden, was hij bekrast, maar hij geeft niet langer 0 aan maar blijft op een kwartier staan en als ik gas geef, gaat hij niet verder dan de helft en ook slaat de klok als een gek en gaat hij heel snel vanzelf op en neer. Ik heb hier alsjeblieft hulp bij nodig. We zijn naar de dealer geweest en ze kunnen de storing niet vinden. Ik hoop dat u me snel helpt. Bedankt. Ik kom uit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 5 maanden geleden - 9 jaar en 5 maanden geleden #50856 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp lage oliedruk bij een Chevrolet Tahoe 5.3 uit 2007
Met oliedrukventiel bedoel je de druksensor? Die op de foto?

Ik denk niet dat de druk het probleem is. Om elke twijfel weg te nemen, kun je de sensor verwijderen en een drukmeter aansluiten om de druk direct te meten, zonder het instrumentenpaneel te gebruiken. Doe het met een van deze.

U installeert de drukmeter op het schema op de plaats waar 706 is gemarkeerd.
Laatst bewerkt: 9 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.