Zoek MDM

Bulletin

Daihatsu Cuore bouwjaar 97 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 7 maanden geleden #50760 door handmatig-mechanisch
Daihatsu Cuore 1997 start niet. Uitgegeven door manual-mecanica.
Beste vrienden, als iemand weet wat er mis kan zijn met deze auto, dan vertel ik je wat er is gebeurd:
de auto liep en begon onregelmatig te lopen totdat hij stopte. Toen hebben we hem gestart en hij wilde niet meer starten. Bovendien kan ik je vertellen dat het motorstoringslampje niet meer brandt, en dat er ook geen vonk meer is in de bougies of benzine in de injectoren. De zekeringen en relais op alle panelen zijn gecontroleerd en ze zijn allemaal in orde. Als iemand zoiets heeft gehad en er iets soortgelijks mee is gebeurd, laat ons dan weten wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 7 maanden geleden #50762 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem met de Daihatsu Cuore uit 1997: hij start niet.
Heb je het geheugen gecontroleerd? Zou het kunnen dat het is doorgebrand en weet je het niet? Heb je al geprobeerd de CPU te vervangen door een andere?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 7 maanden geleden #50780 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem met de Daihatsu Cuore uit 1997: hij start niet.
Controleer de krukassensor. Ik weet niet zeker of die op de foto voor jouw model is. Hij is van Daihatsu en ik denk in ieder geval niet dat hij veel verschilt van die van jou.