Zoek MDM

Bulletin

VALTRA T170 problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 6 maanden geleden - 9 jaar en 6 maanden geleden #50640 door handmatig-mechanisch
Problemen met de VALTRA T170 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo... Ik heb de afgelopen 5 dagen problemen gehad met een VALTRA T170-tractor... Ik zal uitleggen wat er is gebeurd... Ik heb het hele seizoen in september en oktober zonder problemen geploegd en tot nu toe heeft hij geen motorstoringen gehad... niets ernstigs. Ik heb een nieuwe zaaimachine gekocht en ben er ongeveer 5 km mee gaan rijden met de tractor. Voordat ik vertrok, startte ik de tractor en zag ik veel rook uit de uitlaat komen, een beetje blauw:knipperen: . Ik hecht er geen belang aan omdat het vrij koud is, 8 graden onder nul. Totdat ik aankwam, begon hij veel meer rook te produceren met een warme motor en het rook naar verbrande olie...:boos: oké, ik zeg dat de turbo zijn leven heeft opgegeven. Ik pak de zaaimachine en ga terug. Vanaf de eerste twee cilinders begon ik af en toe een luide tik-tak te horen:ohmy: . Er is veel olie te zien die is gemorst tussen het uitlaatspruitstuk en de cilinderkoppakkingen, waardoor het motorblok helemaal nat wordt:blozen: . Ik wil beginnen met demonteren, maar ik zou eerst een WERKPLAATSHANDLEIDING willen raadplegen. Als iemand mij daarbij kan helpen, kan ik dat het beste doen.:( :( :(
Laatst bewerkt: 9 jaar 6 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.