Hé, iemand die mij kan helpen? Ik heb een Ford Edge uit 2007. Ik wilde de originele versterker aansluiten op een stereo met scherm, maar dat werkte niet. Ik heb een kabel van de originele stereomodule gepakt die drie kanten op kan (de kleur van de kabel is paars met groen), maar toen ik het herhaalde, werkte het niet. Daarom heb ik alleen de originele luidsprekers opnieuw op de stereo met scherm aangesloten. Tot mijn verbazing startte mijn voertuig niet (het start wel, alle elektronica gaat aan). Ik heb de accu 15 tot 20 minuten losgekoppeld en toen ging het aan. De volgende dag wilde ik het voertuig starten, maar het startte niet. Ik merkte dat het sleutelslot constant knipperde. Ik ben naar een slotenmaker gegaan om te kijken of hij de sleutels kon programmeren of de configuratie kon resetten. De slotenmaker vertelde me dat de computer mogelijk was aangetast. Hij heeft het naar hem toe gebracht en zegt blijkbaar dat de computer in orde is. Mijn vraag is wat het beïnvloedt. Als iemand mij advies kan geven, zou ik dat oneindig waarderen.