Zoek MDM

Bulletin

temperatuursensor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50458 door handmatig-mechanisch
temperatuursensor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik ben Carlos en ik word vandaag lid van het forum. Ik heb hier hulp bij nodig. Ik heb een Fiat Palio Adventure uit 2005, 1.8. De temperatuurmeter staat constant op nul en ik denk dat het een defecte temperatuursensor is. Ik wil hem vervangen, maar ik weet niet waar hij op de motor zit. Als iemand van jullie hem weet of heeft vervangen, laat me dan weten waar hij zit. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50460 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp temperatuursensoren
Hallo
! Net als jij ben ik vandaag pas lid geworden van dit forum.
Ik ben monteur en wat er bij jou aan de hand is, is waarschijnlijk de thermostaat van de koelvloeistof. Dus ik raad je aan om daar te beginnen, maar niet voordat je hebt gecontroleerd of er antivries in zit... dat is het belangrijkste.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50462 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp temperatuursensoren
Bedankt Juan Carlos, maar dat is het niet, want de auto rijdt heel goed en heeft koelvloeistof, de thermostaat werkt en de elektrische ventilator ook. Op een gegeven moment, twee maanden geleden, stopte de naald met werken en ging naar nul. Misschien werkt de sensor niet meer en moet ik die vervangen. Ik wil dat doen voordat ik met de computer ga rommelen. Ik wil weten waar die verdomde sensor zit om hem te vervangen. Heb jij of weet iemand waar ik een Palio Adventure-onderdelenhandleiding kan vinden, zodat ik kan controleren waar hij zit en hem kan vervangen?