Zoek MDM

Bulletin

salut j ai une mercedes 280sl uit 1985

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 9 maanden geleden #50339 door handmatig-mechanisch
salut j ai une mercedes 280sl uit 1985 Uitgegeven door manual-mecanica
elle demarre et s arrette ?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Verder
9 jaar en 9 maanden geleden #50340 volgens werkplaatshandboek
Reactie op een werkplaatshandboek over het onderwerp salut jai une mercedes 280sl de 1985
Hallo, op dit forum spreken we normaal gesproken Spaans of Engels. Ik hoop dat iemand je met het probleem kan helpen.

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om te vertalen wat hij zegt, namelijk dat zijn Mercedes 280SL start en dan weer stopt. Als je hem wilt antwoorden, kun je dat in het Spaans doen; het systeem vertaalt het automatisch naar het Spaans.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50360 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp salut jai une mercedes 280sl de 1985
Hallo,
ik had onlangs een soortgelijk probleem met een 300. Hij kreeg lucht, startte en stopte. Nadat ik alle O-ringen van de brandstoffilterslangen had vervangen, de tankleidingen en slangen had schoongemaakt en gecontroleerd, heb ik het tankreservoir en het filter verwijderd dat erin zat en dat vol vuil zat. Ik heb het schoongemaakt en hij werkte weer. Hij heeft geen problemen meer gegeven.
Voordat ik dat allemaal doe, pak ik een jerrycan en plaats die er direct in, zodat alles weer werkt.
Ik hoop dat dit je helpt.