Zoek MDM

Bulletin

2010 CRDI zwarte rook uit de uitlaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 6 dagen geleden #49776 door handmatig-mechanisch
2010 CRDI zwarte rook uit de uitlaat Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb de koppelingsschakelaar vervangen, maar er is niets gebeurd. Ik heb de auto naar een scanner gebracht en die toonde geen afwijkingen. De monteur zegt dus dat de injector kapot moet zijn. Zoals ik al zei, heb ik dat op de werkbank gecontroleerd. Ik heb de monteur verteld over de MAF-sensor. Hij zei dat als die kapot was, de scanner dat wel zou hebben aangegeven. De enige verandering die ik in de auto heb opgemerkt, is dat het bij accelereren net zoiets is als een benzinetruck met een kapotte bougie. Hij schiet dan hard op, maar produceert een rookwolk bij het schakelen naar een lage versnelling. Als je hem forceert, komt er een nieuwe rookwolk uit, hij trekt op en zakt naar het minimum. Ik zou graag hulp krijgen voordat ik besluit om injectoren te vervangen, wat veel geld kost.
De auto verbruikt geen olie en ook geen verhoogd dieselverbruik.
Bij voorbaat dank voor je reactie.
Jose

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 6 dagen geleden #49779 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de zwarte rook uit de uitlaat van de CRDI uit 2010
Hallo collega, kunt u het merk en model van de auto doorgeven? Ik kan u misschien verder helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.