Hallo vrienden, mijn probleem is het volgende: ik heb een Citroën ZX 1.9d uit 1993. Ik heb de remschijven en -blokken vervangen omdat het stuur trilde als ik remde (eigenlijk heeft de monteur dat gedaan). Ik heb nog 10 punten over, hij remt als een baby. De monteur vertelde me dat ik de linkermat moest vervangen... waar ze al een nieuwe kogelgewricht hadden geplaatst... nu is het probleem dat vanaf 60 km/u of meer en in een rechte lijn het stuur plotseling naar rechts trekt, dit gebeurt zo nu en dan en ik krijg er vreselijke schokken van... omdat ik het gevoel heb dat de auto naar de verdoemenis gaat... Ik weet niet of iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn, om te voorkomen dat ik de monteur een schop onder zijn kont geef... want ik heb het nog niet eerder gedaan... omdat ik van plan ben om later de schokdempers te vervangen, vertelde hij me dat het niet de moeite waard is om uit te lijnen, omdat ik het binnenkort opnieuw zou moeten doen bij het vervangen van de schokdempers. Maar ik kan nog steeds niet rijden. Dankjewel...