Zoek MDM

Bulletin

Ontstekingsvolgorde van de KIA CARNIVAL uit 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 6 maanden geleden #49026 door handmatig-mechanisch
Ontstekingsvolgorde van de KIA CARNIVAL uit 2001 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen allemaal. Ik heb ernstige problemen met de ontstekingsvolgorde van deze V6-pick-up. Wat betreft de ontstekingsvolgorde: download hier een zeer goede handleiding, maar dan in het Duits... De elektrische schema's beschrijven de ontsteking van de verschillende bobines (drie in dit geval) die ik fysiek als volgt heb geplaatst: staand voor de motor van links naar rechts: eerste bobine, voor cilinders 1-4. Tweede bobine, voor cilinders 3-6 en ten slotte de derde voor cilinders 2-5. Houd er rekening mee dat op de kleppendeksels de cilinders gemarkeerd zijn met 1-3-5 van links naar rechts in de cilinderkamer of cilinderkop aan de voorkant, naast de koelradiator. Er is echter iets mis, want de explosies blijven aanhouden. Mogelijk is het probleem mechanisch. Maar ik zou het op prijs stellen als u mij kunt laten weten of deze positie van de bobines correct is. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 6 maanden geleden #49035 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ontstekingsvolgorde van de KIA CARNIVAL uit 2001
Geef me een motormod en meer informatie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 6 maanden geleden #49036 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ontstekingsvolgorde van de KIA CARNIVAL uit 2001
standaard 1-5-3-6-2-4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 6 maanden geleden #49037 door handmatig-mechanisch
Sorry dat ik sprak zonder overleg,

de ontstekingsvolgorde is 1-6-5-4-3-2