Zoek MDM

Bulletin

PARKEERREMFOUT PNEUMATISCHE

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden - 10 jaar en 4 maanden geleden #48883 door handmatig-mechanisch
PARKEERREMFOUT PNEUMATISCHE Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb wat advies nodig. Laatst heb ik mijn auto laten keuren op verkeersveiligheid. Mijn auto is een vrachtwagen, twee assen, 12.000 kg. De keuring is afgekeurd vanwege een gebrekkige remkracht van de voorste bedrijfsremmen en de parkeerrem. Mijn vrachtwagen heeft luchtremmen. Ik rijd al vrachtwagens sinds ik een kind was, en ik ben 47. Ik ben geen monteur, maar ik begrijp de basisprincipes.
Laten we ter zake komen. Ik heb de voorste remblokken vervangen omdat ze versleten waren. De remschoenen lijken echter, afgaande op de gaten, niet versleten te zijn. Deze schoenen worden al meer dan tien jaar gebruikt en ik gebruik ze ook in de stad, waar de remmen het meest worden gebruikt.
Ik denk dat de remblokken gekristalliseerd zijn, maar ik denk ook dat het probleem ergens anders vandaan kan komen. Ik zou graag advies krijgen.

Groeten,

ik vergat te zeggen dat hoewel de parkeerrem niet goed remt, de bedrijfsremschoenen dat wel doen.
Laatst bewerkt: 10 jaar en 4 maanden geleden door . Reden: Belangrijke informatie

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48889 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : PARKEERREMBANDENFOUT