Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 307 2004 gecentraliseerd systeemprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #48712 door handmatig-mechanisch
Peugeot 307 2004 gecentraliseerd systeemprobleem Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Peugeot 307. Als ik de auto open, gaan de sloten meerdere keren plotseling open en dicht. Bij de Peugeot-dealer kunnen ze de oorzaak van de storing niet vinden. Ze zeggen dat het waarschijnlijk de BSI-accessoires zijn, maar ze weten het niet zeker. Als ze de BSI van een andere auto zoals de mijne niet testen, weten ze het niet zeker. Weet iemand hoe ik deze storing kan oplossen? Het probleem is nu minder geworden omdat ze een download hebben uitgevoerd, maar het blijft een probleem.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #48729 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met het centrale systeem van een Peugeot 307 2004
Hallo.
Ik heb een Citroën Berlingo en die had hetzelfde probleem.
Ik zag het in de deuren. Bij het openen en sluiten van de deur raken de leidingen vermoeid en maken ze uiteindelijk slecht contact.
In mijn geval zat het probleem in de leidingen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #48762 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Probleem met het centrale systeem van een Peugeot 307 2004
Ik heb hetzelfde probleem, Erick. Hoe heb je het opgelost? Ik ben al naar de dealer geweest en ze kunnen het probleem niet vinden. Ze vertelden me ook dat het de BSI zou kunnen zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #48783 door handmatig-mechanisch
Het is goed mogelijk dat het slot linksvoor kapot is en niet het slot linksvoor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49386 door handmatig-mechanisch
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Niemand heeft het kunnen oplossen. Weet iemand een oplossing die mij kan helpen?