Zoek MDM

Bulletin

cilinderkoppakking vervangen, Mitsubishi

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48273 door handmatig-mechanisch
Hallo heren van het forum en experts op dit gebied, ik heb een probleem met de cilinderkop van een Mitsubishi Lancer, een Touring-model dat in Venezuela 2,0 liter heet, motortype 4g94, voor anderen heet het de Cedia of de LS, nou ja, het motortype zelf is 4g94, excuseer de redundantie, wat ik moet weten is wanneer de motor oververhit raakt, de motor een tijdje en op weg naar boven, alle koelcomponenten zijn gecontroleerd, alles was in orde, de directe elektrische ventilatoren zijn geplaatst, en alles was in orde, de naald van de koelvloeistoftemperatuurmeter staat op 1/4 en wanneer hij omhoog gaat met de lucht aan, gaat hij tot half 1/2, bij mensen gaat hij omhoog naar boven, dus ik bleef het zo gebruiken, maar toen controleerde ik het de hele tijd totdat ik een lek ontdekte tussen het onderste deel van de kamer en het bovenste deel van het blok, dus ik concludeerde dat het me waarschuwde voor de oververhitting die het opliep tijdens het klimmen, is dat ik de cilinderkoppakking brak, nu heb ik de cilinderkoppakking kit, in het algemeen is mijn vraag of het nodig is om hem naar een werkplaats te brengen om hem te demonteren en te monteren, of dat ik het zelf doe, uiteraard met de aangegeven aanhaalmomenten, de cilinderkop demonteer en laat hem repareren, of alleen de pakking vervang, maar wat ik van plan ben te doen is de cilinderkop demonteren en laat hem repareren, en hem weer monteren als ik alle pakkingen vervang, nu is de vraag, als ik de cilinderkop laat repareren, doe ik dat dan zonder de nokkenas met de kleppen te demonteren, of doen degenen die ze repareren dat werk? Ik onderzoek dit voordat ik het werk doe of besluit te doen, een andere vraag is of het blok ook gerepareerd moet worden, als dat zo is, breng ik hem naar een ervaren werkplaats en laat ze goed werk doen, ik gebruik mijn auto al zes jaar en ik wil niet dat hij beschadigd raakt door slecht vakmanschap, maar goed, het is nogal duur,
zorgvuldig. wmleonc,
als iemand een Mitsubishi Lancer 2.0 uit 2004 heeft, zal hij de kwaliteit van die auto's zien. In Venezuela zou ik een goede, deskundige monteur aanraden. Bovendien geldt voor Mitsubishi-onderhoud een quotaregeling en duurt het lang voordat de auto wordt afgeleverd.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48288 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp cilinderkoppakking vervangen, Mitsubishi
Vriend wmleonc, het vervangen van de cilinderkoppakking vereist kennis van een reeks stappen. Het overslaan van één daarvan kan meer ongemak opleveren. Dit zijn onder andere: het monteren van de distributieriem, het correct aandraaien van de cilinderkop, zowel qua koppel als volgorde, en het correct monteren van de pakking. Ook het controleren van de staat van de cilinderkop en het motorblok is een kwestie van ervaring.

Ik raad aan om, als je GEEN ervaring hebt met het werken met voertuigen, het naar een garage te brengen. Als je ooit met een sleutel hebt gewerkt, kun je het met goede begeleiding zelf doen. Groeten uit Los Teques

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.