Zoek MDM

Bulletin

Nieuwe partnerpresentatie

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48200 door handmatig-mechanisch
Nieuwe partnerpresentatie gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal. Ik stel me even voor. Ik ben Tomas, afkomstig uit Extremadura. Ik bezit drie auto's (een Renault Koleos, een Opel Astra tiptop coupé cabrio en een 33 jaar oude Corsa 100, een van de eerste modellen), en ik doe al het onderhoud en de reparaties zelf, zo goed als ik kan. Ik hoop de taak aan te kunnen en op alle mogelijke manieren te kunnen helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48208 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp Nieuwe partnerpresentatie
Welkom Tomas, ik hoop dat dit forum je vermaakt, en (hopelijk niet!) als je ooit problemen ondervindt, kunnen we je ook helpen. Die Corsa is zo goed! Die gaat nooit kapot! Ik had er ook een tot heel recent, toen ik 24 was, en ik mis hem... Nou, hier zijn we dan. Proost!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48214 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp Nieuwe partnerpresentatie
Goedemorgen. Hartelijk dank voor het welkom. Nou, ik heb nog steeds de Corsa waarmee ik begon. In de loop der jaren heb ik verschillende auto's gekocht (een Seat 128 Spot, een 127, een Alfa 33 1700, een Renault 19 1800RT, een Laguna 3000, een Salomon RX4, een Koleos 2000dci 180 pk en een Astra Tiptop 1800), en de Corsa staat nog steeds bij Migo, en ik gebruik hem dagelijks. Hij laat me nooit in de steek. Ik doe al het onderhoud zelf en ik houd hem up-to-date. Over auto's praten is trouwens saai. Knuffels.