Hallo, ik kocht mijn eerste auto, het is een Ford laser synchronous uit 1998. Toen ik hem kocht, had hij een storing. Toen hij opwarmde en de elektrische ventilator aanzette, probeerde hij uit te schakelen en soms ging hij uit. Het was erger toen de airconditioning aanging, het was een minimale storing... Op zoek naar informatie op de forums heb ik hem opgestuurd om onderhoud te laten doen aan het gasklephuis en meteen heb ik de IAC-klep vervangen en een nieuwe geplaatst... maar hier komt mijn bezorgdheid toen ik het gasklephuis liet zakken om het schoon te maken. Ik realiseerde me dat er geen slanggat in zat, en ik heb gekeken en ik zie geen losse slang (in de video's over gaskleponderhoud heb ik wel wat slangen gezien, maar ik weet niet waar ze vandaan komen)... kan iemand me vertellen wat die slangen zijn en waar ze vandaan komen? De auto is beter, hij slaat niet af, wat als het lijkt alsof hij geen vermogen heeft... Mijn broer die erin reed, vertelt me dat hij geen vermogen heeft. Ze raadden me aan om de haak te kopen die blijkbaar slipt... maar ik maak me zorgen dat die slangen er niet zijn, zou dat de reden kunnen zijn voor het gebrek aan vermogen... Zou het kunnen dat de auto is gemanipuleerd voor een defect? Ik hoop dat iemand me kan helpen... een ander ding is dat ik niet weet welke motor erin zit. Ik heb overal gekeken, zelfs de papieren vermelden niet welke motor het is, of het een 1.6 of 1.8 is. Ik vraag dit omdat ik de haak wil kopen en als ik ernaar vraag, vertellen ze me welke motor het is omdat de haken anders zijn. Weet iemand waar het label is, waar de motorspecificaties staan die met het blote oog te zien zijn, aangezien ze me hebben verteld dat die in het blok zit, maar de motor zou eruit moeten?