Hallo allemaal, ik heb het eindelijk gevonden! De pomp was in orde en de motor loopt als een zonnetje. Heel erg bedankt, Ismael53, voor je hulp. Het was erg nuttig. Ik heb het min of meer gedaan zoals je me vertelde. Ik heb ook de Opel TIS 2000 online gevonden, die ook iets uitlegde, hoewel het probleem was dat hij in het Engels was.
Nou, ik zal even uitleggen welke stappen ik heb gevolgd, voor het geval iemand ooit hetzelfde probleem heeft.
Verwijder het kleppendeksel, draai de krukas totdat het vliegwiel in de OT (BDP) positie staat en zuiger 1 in explosietijd staat (zuiger 1 begint met de distributie). Zuiger 4 staat in klepovergang, zo niet, draai de krukas dan nog een slag totdat zuiger 1 in explosietijd staat. Ga dan naar de pomp die we hebben verwijderd en lokaliseer de uitlaat van de injectorbuis N1. Zet nu stroom op de 12V-solenoïdeklep zodat deze opengaat en er diesel via de 4 uitlaten kan komen. Draai vervolgens het pomptandwiel in de overeenkomstige draairichting totdat we zien op welk punt de diesel via uitlaat 1 wordt ingespoten. Als we dit hebben gevonden, ZEER BELANGRIJK: "we draaien het rondsel tot het exacte moment waarop de nokkenassprong die we eerder hebben gecontroleerd de diesel via uitlaat 1 zou inspuiten, kracht begint uit te oefenen. We laten het rondsel in die positie staan" (DIT ZOU HET PUNT ZIJN).
Vervolgens gaan we naar het vliegwiel en zetten we de "OT"-markering terug naar de "P"-positie. Vervolgens plaatsen we de pomp terug in de behuizing, waarbij we ervoor zorgen dat het rondsel niet van zijn vorige positie afwijkt.
Door deze stappen te volgen, zou de motor goed moeten starten. Om rook of kloppen te voorkomen, verplaatsen we de pomp naar voren of naar achteren op de bevestigingsbouten.
Ik hoop dat dit helpt als u ooit hetzelfde probleem heeft. Met vriendelijke groet!