Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Corsa ramen probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47632 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Corsa Raamheffer Probleem Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig:(
als ik 's ochtends in mijn auto vertrek. De raammechanismen werken normaal in alle vier de deuren, zonder problemen. Maar na ongeveer 20 of 30 minuten, als de motor al is opgewarmd, WERKEN ZE NIET meer, en dat blijft de hele dag zo. Als het dan middag wordt en de temperatuur overdag is gedaald, stap ik in de auto en gaan ze weer aan, maar na een tijdje, als de auto weer op temperatuur is, stoppen ze met werken. Ik denk dat de hitte dit allemaal beïnvloedt, want ik merk dat het alleen werkt als de auto koud is, dat wil zeggen 's ochtends als ik vertrek en 's nachts, want overdag, met de hitte die hier heerst, werken ze niet. Ik heb de bediening van het knoppenpaneel aan de bestuurderskant en de bijbehorende zekering gecontroleerd, maar alles is in orde. Ik weet dat er stroom is, want het werkt 's ochtends en 's nachts bij mij, maar zoals ik al zei, als het warm of heet wordt, schakelen ze uit. Ik denk dat er een connector losraakt en loslaat door de hitte, maar ik heb de connector van de knopbediening al gecontroleerd en die is in orde. Misschien is het een bedradingsprobleem; ik weet het echt niet:( . Ik weet dat het een vreemd probleem is, maar als iemand me kan helpen, zou ik dat erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47634 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen broeder, leg een goede aarding aan op het chassis, want die auto heeft een verbruiksprobleem en de kabels zitten vanbinnen gesulfateerd. Leg een aarding aan op de accu aan het chassis en op de motor, dan zul je zien dat alles goed werkt. Ik hoop dat mijn hulp nuttig is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47641 door handmatig-mechanisch
Bedankt vriend:D , dat was het... Ik heb de verbinding met het chassis zorgvuldig gecontroleerd en natuurlijk was die vuil en hield hij niet goed vast.
Bedankt voor je hulp.:) :) :)