Hoi Ismael, hehe ja hier weer, ik heb de zeef niet geplaatst, wat ik wel heb gedaan is een voorfilter en neten van het filter, en de timing is nog steeds niet, is dat ik hier bang ben om de pomp weer aan te zetten, noem me raar of wat je wilt

, maar ... uff, hier zijn niet veel dieselexperts, en degenen die er zijn konden de fout niet vinden, wat jij wel hebt gedaan, de kraan is erg zeldzaam, hij start perfect, loopt perfect, geen rook, het controlelampje van de motor gaat niet aan, hij gaat steile hellingen op die duizeligheid veroorzaken, hij is geniaal, maar die kleine schokjes, irriteren me een beetje, het zou kunnen, zoals dat vreemde idee, dat het slecht getimed was dat gebeurde, maar het is onlogisch dat het 6 maanden later gebeurt, ik heb ook gedacht dat het een afdichting van de pomp zou kunnen zijn die te wijten is aan holtes, of dat er een porie is geraakt, en als ik hem rechtstreeks bij het primen en zelfs rechtstreeks van de tank naar de pomp monteerde, dus er passeerde geen lucht maar het gaf dezelfde kleine schokjes, Ik heb de voorlooplamp er weer op gezet (bailout), en als ik er goed naar kijk, blijkt dat er nu ook geen lucht meer uit komt. De schokken lijken minder opvallend te zijn. Zoals ik al zei, het is een X-file. Trouwens, bedankt. Laten we eens kijken of ik op een dag op zoek kan gaan naar een handleiding voor een auto die ik restaureer, een Honda Prelude uit 1981, het eerste model.