Zoek MDM

Bulletin

dieselcircuit lucht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47518 door handmatig-mechanisch
luchtdieselcircuit Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, aangezien jullie mij ooit hebben geholpen met de injectiepomp en op welke manier, hebben jullie de oplossing aangedragen die zelfs de monteur niet kon vinden, ben ik hier terug met een ander probleem, zo staat het in de verklaring, ik heb een kraan van het merk ISUZU NKR (hij leek op de NPR en hij lijkt ook op een Chevrolet), en het probleem is dat er lucht in het dieselcircuit komt, ik heb het filter twee keer vervangen, ik heb de basis waar het filter op geschroefd is 3 keer vervangen en niets, elke keer dat ik de bailer (peer) geef, laat hij veel lucht los (ik heb het gecontroleerd met een transparante slang), ik heb het zelfs rechtstreeks geprobeerd, dat wil zeggen, van de dieseltank naar de pomp, daar lijkt het alsof er nauwelijks lucht doorheen gaat, maar het schokken blijft, ik zag ook iets dat vreemd kan zijn, ik weet het niet, maar het retourcircuit brengt ook lucht terug, ja de kraan start goed, accelereert goed, maar hij schokt en ik denk dat het door die lucht komt, ik heb de banden verwisseld en nieuwe gemonteerd, het is alsof, ik weet het niet, lucht zich ophoopt in de tank en Wanneer het door de afvoer stroomt, wordt het onder druk eruit geperst.
Dit is de kraan

en dit is de filterhouder

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47519 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp luchtcircuitdiesel
Ik weet niet welk type brandstofinjectiepomp uw auto heeft. Als u het hele circuit hebt gecontroleerd, inclusief het filter en de pomp, en er nog steeds lucht in komt, lekt de pomp niet, werken de injectoren naar behoren en zit er voldoende lucht in de retourleiding. Heeft u gecontroleerd of de vulklep goed werkt? Als het een computergestuurd systeem en common-rail is... dan hebben we veel meer apparaten waaraan we de schokken kunnen toeschrijven, niet aan lucht in het circuit.
Met vriendelijke groet,

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47520 door handmatig-mechanisch
Hoe dan ook, als het alleen een schokkend geluid is wanneer je het gas opendraait, en als hij een EGR-klep heeft, zou ik die schoonmaken. Ik weet niet wat voor schokken je ervaart.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden - 10 jaar en 10 maanden geleden #47522 door handmatig-mechanisch
Het is een Bosch vp 44 rotatiepomp, ongeveer 6 maanden geleden hebben ze de pomp vervangen door een gereviseerde. Ik weet niet of het een pakking is die is doorgebrand. Ik heb de bailer (peer) 3 keer vervangen. Deze zuigt de diesel goed aan en duwt hem omhoog, maar elke keer dat ik hem indruk, duwt hij lucht omhoog. Ik heb hem ook rechtstreeks van de diesel naar de pomp aangesloten. Het lijkt erop dat er op deze manier geen lucht doorheen komt, maar de schokken blijven hetzelfde. De waarheid is dat ik sinds de laatste monteur eraan heeft gewerkt, zelfs bang ben om hem te pakken. Ze hebben me twee maanden met de kraan stil laten staan laten staan en hij kon de fout niet vinden. Maar van een afstandje vond Ismael (een collega van deze pagina) het wel. Ik dacht dat het iets in de tank zou kunnen zijn, maar die lekt natuurlijk niet.
De EGR is al lange tijd kapot en heeft geen problemen gegeven.
Laatste editie: 10 jaar 10 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47527 door handmatig-mechanisch
Nou, als de EGR uitgeschakeld is, er geen luchtinlaten in het spruitstuk zitten, het uitlaatgasrecirculatiesysteem uitgeschakeld is en er ook geen injectorbrandmuur met luchtinlaat is. Ten eerste zou ik een mogelijk probleem met het gaspedaal, de hoogte van de injector of de positie van de krukas uitsluiten. Sorry, dit is een motor die ik nog nooit heb gehad.