Hallo allemaal, aangezien jullie mij ooit hebben geholpen met de injectiepomp en op welke manier, hebben jullie de oplossing aangedragen die zelfs de monteur niet kon vinden, ben ik hier terug met een ander probleem, zo staat het in de verklaring, ik heb een kraan van het merk ISUZU NKR (hij leek op de NPR en hij lijkt ook op een Chevrolet), en het probleem is dat er lucht in het dieselcircuit komt, ik heb het filter twee keer vervangen, ik heb de basis waar het filter op geschroefd is 3 keer vervangen en niets, elke keer dat ik de bailer (peer) geef, laat hij veel lucht los (ik heb het gecontroleerd met een transparante slang), ik heb het zelfs rechtstreeks geprobeerd, dat wil zeggen, van de dieseltank naar de pomp, daar lijkt het alsof er nauwelijks lucht doorheen gaat, maar het schokken blijft, ik zag ook iets dat vreemd kan zijn, ik weet het niet, maar het retourcircuit brengt ook lucht terug, ja de kraan start goed, accelereert goed, maar hij schokt en ik denk dat het door die lucht komt, ik heb de banden verwisseld en nieuwe gemonteerd, het is alsof, ik weet het niet, lucht zich ophoopt in de tank en Wanneer het door de afvoer stroomt, wordt het onder druk eruit geperst.
Dit is de kraan
en dit is de filterhouder