Zoek MDM

Bulletin

KIA CERATO 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47458 door handmatig-mechanisch
KIA CERATO 2005 Gepubliceerd door manual-mecanica
Misschien kan iemand mij helpen met de elektrische handleiding voor de Kia Cerato 2.0 uit 2005.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47460 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de KIA CERATO uit 2005
Javier:
Ik heb de handleiding van de Kia Cerato 2.0L uit 2005 niet, maar ik heb wel wat diagnostische kennis en een bibliografie van de Hyundai, die vrij nauw verwant is aan de KIA.
Om je te helpen, zou ik graag een paar dingen van je willen weten. Als je het over de snelheidssensor (VSS) hebt, is dat dan omdat die al een DTC-foutcode heeft gegeven? Of neem je aan dat het die sensor is? En wat zijn de symptomen van de auto? Als je kunt, geef me dan een antwoord, zodat ik kan kijken of ik je kan helpen.
Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47466 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van de KIA CERATO uit 2005
Bedankt voor je reactie.
Mijn Kia Cerato heeft een probleem: het snelheidssignaal bereikt de ECU niet, maar de snelheidsmeter en kilometerteller werken wel correct. De scanner meldt een snelheidssensor. De VVS-sensor is al vervangen, maar de storing blijft bestaan. Ik wil graag weten of het sensorsignaal rechtstreeks naar de ECU wordt gestuurd, of van welk deel van de ECU het snelheidssignaal afkomstig is en welke pin. Dan kan ik het controleren. Bedankt. Het lampje op de CX-5 blijft branden en de scanner blijft een storing in de VVS-sensor melden.