Hoi VILCHES, alles lijkt te wijzen op een probleem als gevolg van het vervangen van de riem... als de compressie 0 is, betekent dit dat ze de timing zo slecht hebben afgesteld dat de klepstelen de kleppen "uit zichzelf" openden, zoals ze zeggen; als dit gebeurt, is het normaal dat ze de kleppen hebben verbogen en daarom moesten worden vervangen. Nu alles weer op zijn plaats zit, is het stationair draaien instabiel... en hij vertelt je dat de riem correct is, zou ik er niet op vertrouwen dat de stelen goed zijn afgesteld, noch dat hij de kleppen goed heeft geslepen of hun zittingen opnieuw heeft afgesteld. Zoals ik al zei, zou hij je moeten betalen voor de schade die hij heeft aangericht. Laat een monteur de distributieriem vervangen of laat ze de timing van de riem controleren en, als die in orde is, zien wat er mis is met de cilinderkop (kapotte klepstoters, beschadigde zittingen...) en laat ze je niet vertellen dat het stationair draaiende ventiel kapot is of andere verhalen... iedereen kan fouten maken, maar die kosten geld. Ik wens je succes!!