Zoek MDM

Bulletin

Mazda BT 50 diesel rijdt niet harder dan 100 km/u

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47275 door handmatig-mechanisch
Mazda BT 50 diesel haalt niet sneller dan 100 km/u. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb hulp nodig, ik heb een Mazda BT 50 diesel die niet harder dan 100 km/u gaat en die op de hellingen slecht presteert en zwarte rook produceert.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47278 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem met de Mazda BT 50 diesel: hij gaat niet harder dan 100 km/u.
Hoi Osvaldo.
Er zit waarschijnlijk een blokkade in de inlaatluchttoevoer. Controleer het filter.
Miguel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47287 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het probleem met de Mazda BT 50 diesel: hij gaat niet harder dan 100 km/u.
Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het hele inlaatsysteem gecontroleerd tot een turbodruk van 6 psi. Bij hoge toeren is de turbosolenoïde in orde. EGR is in orde. Inlaatsensor is in orde. Intercooler is in orde. Reiniging van de Camon Rail-injector is in orde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47288 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, deze pick-uptrucks, zoals veel Mazda's in het algemeen, hebben geen motorstoringslampje. Aangezien de truck waarschijnlijk al geïnspecteerd is, raad ik aan de truck te scannen. Mogelijk zijn er een of meer problemen met de brandstofinjectie. Als de scanner OK aangeeft, wat betekent dat er geen fouten zijn, controleer dan de timing, compressie en/of een mogelijke verstopping in het uitlaatsysteem. Veel succes en vriendelijke groet.