Hallo Ekaitz, (ik weet niet waarom twee van mijn berichten verschijnen en jouw laatste ergens anders

) Ik heb gelezen dat je hebt bevestigd dat er weinig brandstof uitkomt bij het losdraaien van de koppelingen. Het lijkt mij dat dit in deze systemen niet op deze manier kan, omdat de helling een "drukaccumulator"-effect creëert. Als je een koppeling opent, daalt de druk en kan deze zich niet ophopen. Wanneer je de volgende koppeling opent om door te gaan met testen, is er nog steeds weinig druk (ik weet niet of ik het goed uitleg). De bol die de 1,5 dci heeft, is namelijk erg klein (weinig overdracht). Als iemand dit niet gelooft, corrigeer me dan

. Deze pomp heeft een temperatuursensor en een FLOW ACTUATOR aan de achterzijde die in dit geval de hoeveelheid brandstof regelt die de hogedrukpomp binnenkomt door de doorgang (magneetklep) te openen of te sluiten. Als deze uitvalt, hetzij door een defect in de magneetklep zelf, connector of kabel, hetzij doordat deze niet door de ECU wordt aangestuurd (god weet het...

), is deze verwijderbaar. Kortom, het is weer iets om naar te kijken. Laten we eens kijken of je de diagnose kunt stellen en jezelf "al die rompslomp" kunt besparen die met de nieuwe technologieën gepaard gaat...

Kop op, kijk "wat je hebt" daar

!!!