Zoek MDM

Bulletin

Isuzu Rodeo 95 stationairproblemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden - 11 jaar en 3 maanden geleden #47204 door handmatig-mechanisch
Hallo,
ik heb een probleem met een Isuzu Rodeo uit 1995 met een 6VD1-motor. Het probleem is dat de motor stationair onregelmatig loopt, de toerenteller lichtjes schommelt en na het accelereren het toerental daalt tot de motor bijna afslaat. Het motorstoringslampje brandt niet.
Laatst bewerkt: 11 jaar 3 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47207 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het probleem van stationair draaien bij een Isuzu Rodeo uit 1995.
Hallo iedereen, isai182:) . De 6VD1 is een erg goede motor... gebaseerd op mijn ervaring ermee en na het lezen van je bericht, denk ik dat er zich waarschijnlijk vuil of aanslag heeft opgehoopt in de kanalen en op de stationairregelklep (IAC-klep). Hoe gedraagt ​​de motor zich als je de airconditioning aanzet? Met vriendelijke groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47209 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het probleem van stationair draaien bij een Isuzu Rodeo uit 1995.
Bedankt voor je reactie, Fiat 147. Ik heb de IAC-klep gecontroleerd en die is brandschoon. Ik heb de luchtkanalen niet gecontroleerd, wat achteraf gezien een goed idee was. Wat zou er moeten gebeuren als ik de airconditioning aanzet?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47210 door handmatig-mechanisch
Als je de airconditioning aanzet, zou het motortoerental iets moeten stijgen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47220 door handmatig-mechanisch
Hallo iedereen, isai182, zoals ener32 terecht opmerkt, zou het motortoerental merkbaar moeten stijgen wanneer je de airconditioning aanzet. Mijn punt was dat als je de symptomen aanzienlijk verergert (trillingen en de motor die afslaat tijdens het afremmen) wanneer je de airconditioning aanzet, dit hoogstwaarschijnlijk komt door vervuiling in het stationairregelsysteem. Het zou in ieder geval nuttig zijn als je ons meer informatie kunt geven: Is het vermogen normaal? Loopt de motor soepel? Doen de symptomen zich vaker voor wanneer de motor koud of warm is? Dit helpt ons je verder te helpen. Met vriendelijke groeten.