Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Captiva

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 dag geleden #47057 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Captiva Geplaatst door manual-mecanica
Geachte heren, de vraag is als volgt: ik heb een Chevrolet Captiva gekocht en hij draait constant op elektrische ventilatoren, ongeacht de temperatuur. De eerste keer dat ik hem 's ochtends start, slaan ze direct aan.
De temperatuur is getest met een interface en een laptop, omdat deze de werkelijke temperatuur aangeeft. Wanneer de auto langere tijd heeft gedraaid, bereikt hij een temperatuur van 27 graden Celsius. Deze varieert een paar graden, afhankelijk van de belasting, maar komt niet hoger dan dat. En de elektrische ventilatoren draaien altijd...
Ik hoop dat u me met deze informatie kunt helpen het probleem op te lossen.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar 1 dag geleden #47058 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs onderwerp Chevrolet Captiva
Als deze worden geactiveerd door een signaal van een temperatuursensor in de cilinderkop, is het de moeite waard om te overwegen of de sensor defect is. Bij oudere modellen gingen ze branden afhankelijk van de watertemperatuur van de radiator. Deze hadden een thermostatische magneetklep of temperatuurlamp die op de radiator zelf was aangesloten. Zo ja, probeer deze dan los te koppelen en u hebt de storing gevonden. Een andere reden waarom de magneetklep bij sommige modellen wordt geactiveerd, is wanneer de airconditioning aan staat, maar ik denk niet dat dat het geval is... Met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.