Goedemorgen iedereen op het forum... Ik heb een Toyota Hilux 2kd-ftv waarvan een paar dagen geleden de cilinderkop is vervangen omdat de distributieriem was gebroken en de oliepomp de distributietandwielen had beschadigd. Alle onderdelen zijn vervangen, inclusief de tandwielen, de oliepomp en de gemonteerde cilinderkop (omdat de cilinderkop die ik had kromde kleppen en brak de nokkenas). De kop is gemonteerd met het boekje en volgens de voorgeschreven aanhaalmomenten. Gisteren heb ik geprobeerd de motor te starten, maar toen ik hem startte, klonk de motor zonder compressie, alsof hij niet op tijd was en ik weet niet wat ik moet doen, want alles is gemonteerd met het boekje. Voordat ik de motor startte, werd de motor handmatig gedraaid om problemen te voorkomen en de punten van de tandwielen komen overeen en de distributieriem ook.
Als iemand weet wat er aan de hand kan zijn, help me dan alsjeblieft, want ik werk niet met dit soort motoren, hoewel het geen groot probleem is, maar het intrigeert me wel waarom de compressie niet wordt verhoogd. Groeten